Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

عمل Ercp

این آزمایش شامل مراحل زیر است. Ercp پروسه ایی پیچیده است که بدون نیاز به بیهوشی کامل انجام می شود درمان های زیادی از طریق ercp می تواند انجام شود و از جراحی باز جلوگیری شود هر چند خطرات این پروسه.

Pin On Women S Health

عوامل عام و خاص.

عمل ercp. بعلت افزایش بیماری های صفراوی و لوزالمعده استفاده از عمل تشخیصی و درمانی ای ار سی پس بسیار مورد استفاده قرار گرفته است لذا اشنایی با این روش تشخیصی و درمانی خالی از لطف نیست. بدان معنی که نیاز نیست یک شب را در بیمارستان اقامت داشته باشید. آزمایش ercp برای اکثر افراد به صورت یک عمل سرپایی انجام می شود.

در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات. از اسپري هاي بي حس كننده براي عبور آندوسكوپ داخل گلو استفاده مي شود. عملیات ercp باید در یک مرکز درمانی مجهز و توسط پزشکی که دوره های تخصصی این تکنیک را گذرانده باشد انجام شود.

دوربینی برای نمونه برداری و عمل. بیماران بی حسی موضعی را از طریق اسپری بر روی گلو و یا با استنشاق دریافت می کنند. براي آرام شدن يا خوابيدن بيمار داروهايي داخل رگ وي تزريق مي شود.

مادرم برای عمل ercpدر تهران بیمارستان شریعتی بستری است ولی آزمایش خون ایشان inrایشان 2 56بوده وبه ایشان دوبار ffpهفت واحد تزریق کردند وحالا inr 1 7میباشد آیا با این وضعیت می تواند عمل ercp رالنجام دهد.

دکتر محمدرضا دارابی محبوب Disney Characters Disney Princess Character

Pin On سلامت


Posting Komentar untuk "عمل Ercp"