Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

عمل جراحی Roux En Y

کیسه تنها بخشی از معده است که غذا را دریافت می کند. در عمل جراحی بای پس معده به روش roux en y یک کیسه ی کوچک از معده ساخته می شود و مواد غذایی وارد بخش تحتانی دئودنال روده کوچک می شود.

Pin By Clinic Novin On Clinic Novin Gastric Bypass Surgery Bypass Surgery Bariatric Surgery

جراحی لاغری به روش roux en y از نمونه های دیگر جراحی لاغری باید به عمل بای پس معده به روش roux en y اشاره نماییم.

عمل جراحی roux en y. حلقه معده قابل تنظیم اسلیو معده. عمل باي پس معده به روش roux en y که با نام بای پس کلاسیک معده نیز شناخته می شود از شایع ترین جراحی های لاغری در آمریکا به حساب می آید این جراحی بیش از 30 سال است که انجام می شود و تعادل بسیار خوبی بین کاهش وزن چشمگیر و عوارض. در این روش که از متداول ترین انواع جراحی لاغری به شمار می رود قسمت بالای معده بریده.

در این نوع جراحی لاغری جراح بواسطه بوکس معده roux en y یک جراحی کوچک در بالای شکم ایجاد می کند. در این روش که از متداول ترین انواع جراحی لاغری به شمار می رود قسمت بالای معده بریده. جراحی لاغری به روش roux en y از نمونه های دیگر جراحی لاغری باید به عمل بای پس معده به روش roux en y اشاره نماییم.

یک مورد فوت به علت بیماری ورنیکه 14 ماه پس از عمل جراحی وجود داشت. در این روش که از متداول ترین انواع جراحی لاغری به شمار می رود قسمت بالای معده بریده. Roux en y گاستریک معده بای پس معده.

با توجه به نتایج مطالعه روش باز جراحی بای پس roux en y معده روش موثر با عوارض اندک در درمان چاقی مرضی می باشد. جراحی لاغری به روش roux en y از نمونه های دیگر جراحی لاغری باید به عمل بای پس معده به روش roux en y اشاره نماییم. بای پس معده به روش roux en y.

ایجاد یک کیسه ی کوچک در معده. میزان کاهش وزن در حدود دو سوم وزن بیمار است و عوارض پس از عمل کمتری در پی دارد و عمل موفقیت. جراحی بای پس معده به نام roux en y یکی از رایج ترین جراحی های بای پس است و ۸۰ درصد جراحی های مربوط به کاهش وزن در ایالات متحده را شامل می شود و دارای دو بخش است.

هرکدام از این جراحی های لاغری دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که باید قبل از انتخاب هر یک به آنها توجه داشت. جراحی بای پس معده روش شناخته شده لاغری مناسب افرادی است که به طور خطرناکی چاق هستند برای اطلاع از مزایا معایب و عوارض جراحی roux en y این مقاله را بخوانید.

Pin On مجله سلامت

نکته ها تغذیهای در جراحی های بعد معده Roux En Y رژیم غذایی بعد از عمل حذف معده جراحی بای بعد معدی شامل حذف ق Avgolemono Soup Chicken Soup Recipes Soup Recipes


Posting Komentar untuk "عمل جراحی Roux En Y"